ויזות לארצות העולם – השוואה בין דרכון ישראלי פורטוגלי וספרדי

מדינות רבות בעולם מבקשות מבעלי דרכון ישראלי להוציא ויזות על מנת להכנס לאותה מדינה.
לעומת הדרכון הישראלי, דרכון פורטוגלי וספרדי מאפשר כניסה למדינות איתן אין לישראל קשרים דיפלומטים או כניסה לארצות ללא צורך בויזה בכלל. 

ישראלים רבים מסיבות אלו החליטו לדרוש אזרחויות שונות בעולם במידת האפשר על ידי אזרחויות הוריים, למשל פספורט של פולין , גרמניה , צרפת וכו..
דרכון זר מקנה לעיתים גם תחושת בטחון ביעדים שלא אוהדים בהם את ישראל , ואף מקלה לישראלים רבים כניסות ללא צורך באשרות ויזה וזמני המתנה למתן תשובה חיובית או שלילי וויזותלאחרונה ועל פי רוב לבני העדה הספרדית בארץ ובעולם נפתחה האפשרות לקבל פספורט אירופאי וליהנות מחופש תנועה גדול יותר, ממש כמו לתושבי ישראל שכבר היום מחזיקים בשתי אזרחויות!

על מנת לתקן את העוול ההיסטורי שנעשה בגירוש יהודי ספרד ולאחר מכן בגירוש של אותם יהודים מפורטוגל חוקקו שתי המדינות חוקים המאפשרים לצאצאי המגורשים לבקש אזרחותכל צאצאי גירוש ספרד או פורטוגל יכולים לבקש דרכון פורטוגליֿ, או דרכון ספרדי וכך למעשה להיות בעלי דרכון של האיחוד האירופאי!

השוונו עבורכם את היעדים השונים בהם תוכלו לבקר עם הדרכונים השונים פורטוגלי ישראלי ופורטוגלי ובאיזה תנאים

ריכזנו פה עבורכם את השינויים המהותיים באשרות שלושת הפספורטים – ישראלי ספרדי ופורטוגלי. 

אם יש לכם צורך בפספורט פורטוגלי  לאחד מהיעדים הנ"ל הינכם מוזמנים לבצע בדיקה ראשנית לעילה בחינם דרכנו.

כמו כן ישנם מדינות בהם לא מומלץ כלל לתושבי מדינת ישראל לבקר בהן אפילו עם פספורט זר! כדאי לכם להתעדכן על כך באתרים של משרד החוץ!

הרשימה ותנאי האשרות עלולות להשתנות מעת לעת , טבלה זו נועדה להציג בפניכם רשימה שתאפשר לכם לקבל רושם כללי ואם ישנם יעדיים ספציפים שברצונכם לברר בעיון נשמח לעזור לכם ואתם מוזמנים לשלוח לנו מייל עם הבקשה הספציפית.

*אשרת כניסה לאוסטרליה ארצות הברית וקנדה כרוכה עם דרכון ספרדי או פורטוגלי כרוכה בהוצאת ETA – Electronic Travel Authority – תוכלו ללמוד על הוצאת ETA כאן

טיול נעים ובטוח לכולם !

השאירו פרטים לבדיקת זכאותם לדרכון פורטוגלי
שתפו בקליק
כתבות נוספות

תוכן עניינים

דילוג לתוכן