למה לימוד פורטוגזית?

הידעתם שפורטוגזית היא אחת השפות המדוברות ביותר בעולם? היא מככבת ברביעיה הפותחת ברשימת השפות המדוברות בעולם לצד אנגלית ,מנדרינית ( אחד מניביה הרבים של השפה הסינית ) וספרדית עם למעלה מ 260 מליון דוברי השפה ב9 מדינות ברחבי העולם הנפרשות על פני 4 יבשות וגם ב 2 מחוזות בסין(מקאו) ובהודו(גואה)

 אנשים רבים מתעניינים להתחיל ברצינות לימודי פורטוגזית, ואנחנו לגמרי מבינים אותם. מלבד התפוצה הנרחבת של השפה, היא מקיפה אותנו באספקטים רבים בחיים. כל מי שעשה טיול אחרי צבא בדרום-אמריקה נתקל בפורטוגזית בברזיל או בפורטוגל באירופה.

 הפורטוגזית נמצאת בשירים שאנחנו שומעים ברדיו, בסדרות שראינו ובעוד מקומות רבים שאנחנו אפילו לא מעלים על דעתנו.

לצערנו, מרבית האנשים שמתעניינים בלימודי פורטוגזית לא מממשים את הרצון. למה? אולי הם חושבים שזה מיותר ולא יהיה להם מה לעשות עם הכלים שהם רכשו, אולי הם חוששים שהלימודים יספקו להם רק כלים חלקיים ואולי חלק נהנים להשאיר את החלום כחלום בלבד. אם אתם מאלו שרוצים להפוך את החלום למציאות, אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולבחור ללמוד פורטוגזית בקורס המתקדם ביותר בשוק 

"לדבר פורטוגזית בפשטות"

הקורס פורטוגזית לדבר פורטוגזית בפשטות משמש כבית ספר לכל אלו שרוצים להתחיל ללמוד את השפה הפורטוגזית בצורה יעילה ואמיתית. 

בעזרת השיטה המעולה ללימוד השפה ובעזרת מערכת קורס מקוון עם למעלה מ 70 שיעורים קצרים וקולעים,דפי עבודה לתרגול וספריית שמע ללמידת אוצר מילים.

תוכלו ללמוד בכל מקום ובכל שעה שנוח לכם 24/7 כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט.

הקורס מגיע עם תמיכה בקבוצת וואטסאפ סגורה

MASTER PORTUGUÊS

שבה מקבלים תכנים מהיום יום של כל אחד מאיתנו!

השיטה של לדבר פורטוגזית בפשטות, משלבת יסודות חשובים  השיטה  מכילה כתיבה,דיבור,שמיעה והתקשורת עם דוברים אחרים בתהליך הלמידה. 

אנחנו יודעים שלימוד פורטוגזית הוא תהליך שדורש ביטחון והתמדה, לדבר פורטוגזית בפשטות עושים זאת על מנת למקסם את לימוד הפורטוגזית עבור כל משתתף ומשתתף תוך שימת תשומת לב להתקדמות הפרטית של תלמיד. בנוסף, מאפשרים גישה למאגר ענק של שאלות תרגול. 

אם גם לכם יש חלום קטן להתחיל ולהתמיד בלימוד פורטוגזית, אנחנו מפצירים בכם לא לוותר עליו. רכישת שפה נוספת הוא כלי חשוב מאוד בעולם של היום, הוא יאפשר לכם להסתדר בקלות במדינות רבות בעולם ולהרחיב את כישוריו של המוח שלכם. ישנם למעלה מ 260 מיליון דוברי פורטוגזית בעולם, אתם לא רוצים להיות אחד מהם? הפחד הוא המעצור הגדול ביותר של האנושות, כך שברגע שהתגברתם עליו למעשה התגברתם על הכל

השאירו פרטים לבדיקת זכאותם לדרכון פורטוגלי
שתפו בקליק
כתבות נוספות

תוכן עניינים

דילוג לתוכן